Zamówienia publiczne
Sklep oferuje możliwość realizowania zamówień przez jednostki budżetowe. Udzielamy odroczonego terminu płatności i umożliwiamy złożenie zamówienia mailowo pod adresem bok@drukmistrz.pl
Korzyści dla Jednostek Budżetowych:
- Odroczony Termin Płatności
- Szeroki Asortyment Produktów
- Wygodne i Szybkie Zakupy
- Gwarancja Jakości
Proces Zamawiania:
Poprzez stronę internetową:
- Dodaj do koszyka produkty, które chcesz zamówić
- W koszyku wybierz opcję "Złóż zamówienie"
- Zaloguj się/Załóż konto lub wybierz "Zakupy bez rejestracji"
- Wprowadź adres dostawy
- Wprowadź dane do faktury
- Wybierz sposób dostawy a następnie dodaj komentarz do zamówienia na samym dole strony "Zamówienie publiczne - odroczony termin płatności 7/14 dni, dane do faktury nabywcy oraz odbiorcy"
- Wybierz sposób płatności "Zapłać przelewem"
- Wyślij oficjalne zamówienie z podpisem i pieczątką dyrekcji placówki na adres mailowy bok@drukmistrz.pl
Poprzez maila:
- Wyślij na adres mailowy bok@drukmistrz.pl oficjalne zamówienie z pieczątką dyrekcji placówki, listą produktów wraz z cenami oraz kosztem dostawy.
Dla jednostek budżetowych stawiamy na elastyczność i gotowość do dostosowania się do indywidualnych potrzeb. Zapewniamy kompleksową obsługę i gwarantujemy, że proces zakupowy będzie przebiegał sprawnie i bezproblemowo.
Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania lub potrzebują dodatkowych informacji, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Jesteśmy gotowi służyć pomocą i zapewnić pełne wsparcie.
Kontakt
nr telefonu: +48 122950877
adres e-mail: bok@drukmistrz.pl