Zamówienia publiczne

Sklep oferuje możliwość realizowania zamówień przez jednostki budżetowe. Udzielamy odroczonego terminu płatności i umożliwiamy złożenie zamówienia mailowo pod adresem bok@drukmistrz.pl

Korzyści dla Jednostek Budżetowych:

  1. Odroczony Termin Płatności
  2. Szeroki Asortyment Produktów
  3. Wygodne i Szybkie Zakupy
  4. Gwarancja Jakości

Proces Zamawiania:

Poprzez stronę internetową:

  1. Dodaj do koszyka produkty, które chcesz zamówić
  2. W koszyku wybierz opcję "Złóż zamówienie"
  3. Zaloguj się/Załóż konto lub wybierz "Zakupy bez rejestracji"
  4. Wprowadź adres dostawy
  5. Wprowadź dane do faktury
  6. Wybierz sposób dostawy a następnie dodaj komentarz do zamówienia na samym dole strony "Zamówienie publiczne - odroczony termin płatności 7/14 dni, dane do faktury nabywcy oraz odbiorcy"
  7. Wybierz sposób płatności "Zapłać przelewem"
  8. Wyślij oficjalne zamówienie z podpisem i pieczątką dyrekcji placówki na adres mailowy bok@drukmistrz.pl

Poprzez maila:

  1. Wyślij na adres mailowy bok@drukmistrz.pl oficjalne zamówienie z pieczątką dyrekcji placówki, listą produktów wraz z cenami oraz kosztem dostawy.

Dla jednostek budżetowych stawiamy na elastyczność i gotowość do dostosowania się do indywidualnych potrzeb. Zapewniamy kompleksową obsługę i gwarantujemy, że proces zakupowy będzie przebiegał sprawnie i bezproblemowo.

Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania lub potrzebują dodatkowych informacji, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Jesteśmy gotowi służyć pomocą i zapewnić pełne wsparcie.

Kontakt

nr telefonu: +48 122950877
adres e-mail: bok@drukmistrz.pl

Loading...